Energie

Electrica Furnizare contact Call Center servicii clienti

Dorești să iei legătura cu Electrica Furnizare pentru a semnala o problemă legată de alimentarea cu energie electrică sau ai nevoie de informatii despre facturi?

Exemplificam modul prin care poți intra in contact cu serviciul de suport Electrica Furnizare. Ce trebuie să știi despre contracte sau anunțarea deranjamentelor și serviciile oferite.

Contact Electrica Furnizare

Pentru suport dedicat clientilor Electrica Furnizare poti apela numarul de telefon: 0244 406 006 pentru serviciul de relati cu clientii.

Pentru cei ce doresc sa fle informatii despre facturi, abonamente si noile contracte Electrica Furnizare poti apela serviciul de call center clienti astfel:

  • Contact call center – 0244 406006
  • Poti accesa formularul de contact disponibil clientilor pe site-ul oficial.

Email si Fax Electrica Furnizare

  • Email: clienti@electricafurnizare.ro.
  • Fax: 0371 608 070.

Program call center Electrica Furnizare

  • Poti suna pentru informatii la serviciul de relatii clienti de Luni pana Vineri intre orele 8:00 – 16:30.
  • Telefon nostru este 0244 406006.

Date oficiale de Contact  relatii clienti

Transmitere index autocitit Electrica Furnizare

Pentru a transmite un index autociti clienti Electrica Furnizare pot suna la nuamrul de telefon: 0800 800048.

  • Intervalul de citire a indexului grupului de măsurare de către OR, în vederea emiterii facturii pe baza consumului de energie electrică efectiv realizat, poate fi mai mare de o lună, dar nu trebuie să depășească 6 luni.
  • În cazul prosumatorilor, periodicitatea de citire a indexului contorului în vederea facturării pe baza consumului de energie electrică măsurat este o lună calendaristică.

In cazul in care sunt nelamuriri cu factura sau modalitatea de transmitere index este indicat sa apelati serviciul clienti la numarul de telefon 0244.406.006 apel normal.

Puncte de contact Electrica Furnizare

Cluj-Napoca, Str. Taberei

  • Adresa: Judetul Cluj, Cluj-Napoca, Str. Taberei, nr. 20
  • Telefon: 0244406006
  • Program: Luni – Vineri, orele 08:00-15:30
  • Audiente: Sef Oficiu Comercial – Joi, 11:00-14:00

Constanta, Bd. Alexandru Lapusneanu

  • Adresa: Judetul Constanta, Constanta, Bd. Alexandru Lapusneanu, nr. 79, bl. LV7
  • Program: Luni – Vineri, orele 8:00 – 10:00

Iasi, Str. Palat

  • Adresa: Judetul Iasi, Municipiul Iasi, Str. Palat, nr. 1, cladire Moldova Center, parter
  • Program: Luni – Vineri: 8:00 – 13:00

Timisoara, Piata Victoriei

  • Adresa: Judetul Timis, Timisoara, Piata Victoriei, nr.7
  • Program: Luni, Miercuri orele 09:00-13:00

Intrebari frecvente clienti Electrica Furnizare

Cum pot să transmit indexul contorului la Electrica Furnizare?

Indexul poate fi transmis online direct din contul tău de client de pe platforma Electrica Furnizare, din aplicația mobilă MyElectrica sau telefonic, apelând serviciul de relații cu clienții. E important să-l transmiți în perioada de citire comunicată pe factură.

Cum pot să-mi plătesc factura la Electrica Furnizare?

Ai mai multe opțiuni: online, prin platforma sau aplicația MyElectrica, prin internet banking, direct la ghișeele băncilor partenere, la terminalele de plată din magazine sau fizic, la casieriile Electrica Furnizare.

Ce fac dacă nu am primit factura?

Dacă trece mai mult de o lună de la ultima factură și nu primești nimic, cel mai bine este să intri în contul tău online, unde poți descărca factura în format PDF. Dacă ai nevoie de ajutor, poți suna la relații clienți pentru verificări.

Care este numarul de contact pentru clientii Electrica Furnizare?
Daca ai intrebari legate de serviciile Electrica Furnizare puteti contacta Serviciul Clienti la numarul de telefon 0244406006, disponibil de luni pana vineri, intre orele 08:00 si 16:30.

Cum pot schimba titularul de contract?

Schimbarea de titular se face fie online, fie la un punct de relații cu clienții. Ai nevoie de actul de identitate, dovada dreptului de proprietate sau de folosință și, în funcție de situație, un proces-verbal de predare-primire a contorului.

Ce fac dacă am o problemă cu factura sau consumul estimat?

Dacă factura nu reflectă consumul real sau ți se pare prea mare, poți trimite o sesizare din contul de client MyElectrica sau prin e-mail către Electrica Furnizare. Poți atașa și poze cu indexul contorului, ca să ajuți la corectarea situației.

Cum pot face o sesizare la Electrica Furnizare?

Sesizările se pot trimite online, din contul tău de client, prin e-mail sau direct la un ghișeu Electrica Furnizare. Nu uita să incluzi toate datele necesare (nume, cod loc de consum, explicații și eventual dovezi).

Deranjamente si reclamatii

In situatia in care ai probleme cu  furnizarea energiei electrica, poti apela serviciul deranjamente unde poti anunta rapid situatiile de avarii:

  • TRANSILVANIA NORD: 0800.400.929
  • TRANSILVANIA SUD: 0800.500.929
  • MUNTENIA NORD: 0800.500.205

Pentru clientii Electrica Furnizare din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea, deranjamentele pot fi raportate direct operatorului de distributie la urmatoarele numere de telefon:

  • 0800 500.000 – apel gratuit din orice retea;
  • 0251 408 006, 0251 408.007 sau 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.

Serviciul pentru relatii cu clientii te ajuta cu informatii legate de facturi, contracte, preturi afisate pe factura la energie electrica si te poate indruma sa inchei un contract cu Electrica Furnizare.

Daca esti clienti E.ON poate vrei sa stii care sunt datele de contact relatii cu clientii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button